ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
w trybie zasad realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy prawo zamówień publicznych ustalonych Zarządzeniem Dyrektora Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego
Nr 1/17 z dnia 2.01.2017 r.
- Zamawiający/Nabywca:
Województwo Zachodniopomorskie,
ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin,
NIP: 851-28-71-498,
Płatnik:
Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej
Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Plac Jana Kilińskiego 3
71-414 Szczecin
2. Przedmiot zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i przynależnych RBGPWZ, ok. 600 m2 w tym, w szczególności:
Część 1:
- Prace wykonywane codziennie:
- odkurzanie i mycie podłóg,
- opróżnianie koszy na śmieci,
- wynoszenie odpadów z opróżnionych pojemników, koszy, niszczarek do odpowiednich kontenerów na zewnątrz budynków,
- opróżnianie i uzupełnianie worków w niszczarkach,
- przecieranie na wilgotno parapetów,
- usuwanie brudnych śladów z drzwi,
- czyszczenie na wilgotno mebli,
- uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w toaletach,
- mycie i dezynfekcja sedesów,
- mycie i dezynfekcja umywalek, armatury i luster.
- Prace wykonywane raz w miesiącu:
mycie na wilgotno drzwi oraz grzejników,
- mycie na wilgotno urządzeń telefonicznych, włączników światła, listew, krzeseł, nóg stołowych,
- mycie dwóch lodówek,
- mycie kuchenki mikrofalowej.
- Dwa razy w roku (wiosna, jesień):
mycie okien wraz z żaluzjami we wszystkich pomieszczeniach.
Część 2 (prace wykonywane w trakcie epidemii lub zagrożenia epidemicznego SARS-CoV-2 ):
1) mycie i dezynfekcja klamek, włączników światła i domofonu (prace wykonywane codziennie między 11:30 a 12:30),
2) dezynfekcja biurek, szafek i parapetów (prace wykonywane raz w tygodniu płynem dezynfekującym powierzchnie lub dodatkowo, interwencyjnie w dniu zgłoszenia w przypadku stwierdzenia potrzeby dezynfekcji wskazanego stanowiska lub stanowisk pracy).
Kody CPV:
90910000-9 Usługi sprzątania
90911300-9 Usługi czyszczenia okien
90919200-4 Usługi sprzątania biur
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia opisanego powyżej:
- od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
- Miejsce realizacji: 71-414 Szczecin, Plac Jana Kilińskiego 3
4. Wymagania niezbędne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
- Doświadczenie zawodowe w przedmiocie świadczenia usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych,
- Narzędzia i materiały wykorzystywane w całym procesie świadczenia usług sprzątania zapewnia Wykonawca.
- Wykonawca zapewnia pracownikom podczas realizacji przedmiotu umowy w trakcie epidemii lub zagrożenia epidemicznego SARS-CoV-2 środki ochrony osobistej (maseczki, rękawice jednorazowe).
- Zamawiający zapewnia dostęp do odkurzacza firmy jak również do wózka do sprzątania.
- Zamawiający ponosi koszty zakupu papieru toaletowego i mydła, środków czyszczących, środków myjących, środków zapachowo – dezynfekujących, worków foliowych do pojemników na śmieci, ręczników z adapterem Merida Economy i żelu dezynfekcyjnego do higienicznej dezynfekcji rąk i innych niezbędnych środków do wykonania usługi,
- Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania następujących czynności:
- niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu wszystkie uszkodzenia oraz usterki zauważone przy sprzątaniu,
- wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.30 w Części 1 przedmiotu zamówienia i o godzinie 12.00 w Części 2 przedmiotu zamówienia,
- sprzątanie po robotach konserwacyjnych i remontowych,
- w razie konieczności uzasadnionej nagłej potrzeby sprzątania w wyniku np. awarii, zalania itp. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sobotę i niedzielę jak również w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.
W takiej sytuacji Wykonawca winien stawić się na wezwanie Zamawiającego
w przeciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia.
5. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Przed dokonaniem wyceny wykonania usługi Zamawiający udostępni pomieszczenia RBGPWZ do wizji lokalnej w dniu 07.12.2022 r w godz. od 9.00 do 11.00 po uprzednim umówieniu się telefonicznie: 091 4324960.
6. Treść oferty*:
- Nazwa wykonawcy:
- Adres wykonawcy:
- NIP:
- Regon:
- Aktualny odpis wpisu do KRS/ewidencji działalności gospodarczej:
- PESEL w przypadku osoby fizycznej:
- Nr rachunku bankowego:
- Cena wykonanie przedmiotu zamówienia za każdy miesiąc kalendarzowy:
8a) Cena - Część 1 przedmiotu zamówienia:
netto …………….zł (słownie złotych:………………………….……………….)
brutto:…………...zł (słownie złotych:…………………….……………….…….)
8b) Cena - Część 2 przedmiotu zamówienia:
netto …………….zł (słownie złotych:………………………….……………….)
brutto:…………...zł (słownie złotych:…………………….……………….…….)
8c) Cena łączna pkt 8a) + 8b):
netto …………….zł (słownie złotych:………………………….……………….)
brutto:…………...zł (słownie złotych:…………………….……………….…….)
- Oświadczenie dotyczące doświadczenia zawodowego i kwalifikacji,
- Oświadczenie o zapoznaniu się z zaproszeniem do złożenia oferty i braku do niego zastrzeżeń (Załącznik nr 1).
- Termin związania ofertą (minimum 30 dni).
* niepotrzebne skreślić
7. Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy przekazać do sekretariatu Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie, Plac Kilińskiego 3 w Szczecinie w terminie do 12.12.2022 r. do godziny 12.00. Oferta może być złożona listownie, faxem, emailem na adres biuro@rbgp.pl
Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Administratorem danych osobowych jest Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP pod adresem: http://bip.rbgp.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych
8. Wybór wykonawcy:
Podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty będzie oferowana cena oraz spełnienie wymagań określonych w pkt. 4. Z oferentem o najkorzystniejszej ofercie zostaną przeprowadzone negocjacje mające na celu uzgodnienie szczegółów i warunków umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od złożenia zamówienia w każdym czasie i bez podawania przyczyny. Zapytanie nie stanowi oferty.
W sprawach organizacyjnych prosimy kontaktować się z pracownikiem Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie: Panią Bogusławą Guzowską, – tel. 91 432 49 60; mail bgu@rbgp.pl
Podziel się artykułem