BIP RBGP

OBSŁUGA FINANSOWA PROJEKTU URMA MIEJSKO - WIEJSKIE PARTNERSTWO W OBSZARACH METROPOLITALNYCH REALIZOWANEGO PRZEZ REGIONALNE BIURO GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

OBSŁUGA FINANSOWA PROJEKTU URMA MIEJSKO - WIEJSKIE PARTNERSTWO W OBSZARACH METROPOLITALNYCH REALIZOWANEGO PRZEZ REGIONALNE BIURO GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

ZAPROSZENIE  DO  ZŁOŻENIA  OFERTY  NA OBSŁUGĘ  FINANSOWĄ  PROJEKTU  „URMA – MIEJSKO - WIEJSKIE PARTNERSTWO W OBSZARACH METROPOLITALNYCH”
REALIZOWANEGO  PRZEZ  REGIONALNE  BIURO  GOSPODARKI  PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA  ZACHODNIOPOMORSKIEGO  W SZCZECINIE W RAMACH PROGRAMU INTERREG IV c.

w trybie zasad realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustalonych Uchwałą Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego,
nr 957 z 21 czerwca 2011 r.

 

1. Zamawiający

Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie, Plac Kilińskiego 3, 70-414 Szczecin, NIP 851-15-62-714, Regon 812-42-96-54
zaprasza do składania ofert.

2. Przedmiot zamówienia

Obsługa finansowa projektu „URMA” w ograniczonym zakresie:

1)       nadzorowanie czynności związanych z finansowym rozliczaniem projektu, wykonywanych przez pracowników Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej,

2)       pomoc w przygotowaniu dokumentacji finansowej projektu oraz kontrola jej poprawności i kompletności,

3)       czuwanie nad terminowością sporządzania sprawozdań, raportów, wniosków  i pozostałej dokumentacji finansowej projektu,

4)       bieżące konsultacje i doradztwo podczas realizacji projektu.

Informacje dotyczące projektu:

Nazwa: „Miejsko-wiejskie partnerstwo w obszarach metropolitalnych”

Akronim: „URMA”

Okres realizacji projektu: 1 stycznia 2012 r. – 31 grudnia 2014 r.

Budżet przewidziany w projekcie dla RBGP jako partnera zwykłego: 192 035,12 €

 

3. Termin wykonania zlecenia opisanego powyżej

15.05.2012 r. – 31.12.2014 r.

4. Wymagania niezbędne:

4.1 Posiadanie wiedzy i kwalifikacji w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii   Europejskiej.

4.2 Minimum 3-letnie doświadczenie w skutecznym rozliczaniu projektów unijnych zwłaszcza realizowanych w ramach programu INTERREG IV.

4.3 Doświadczenie we współpracy z podmiotami publicznymi.

4.3 Biegła znajomość języka angielskiego.

 

5. Sposób przygotowania oferty

 

Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej,   podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

 

 

6. Treść oferty

 

6.1 Nazwa wykonawcy:

6.2 Adres wykonawcy:

6.3 NIP:

6.4 Regon:

6.5 Nr rachunku bankowego:

6.5 Cena wykonania przedmiotu zamówienia za każdy miesiąc kalendarzowy:

netto…………….zł (słownie złotych:………………………….……………….)

brutto:…………...zł (słownie złotych:…………………….…………………….)

6.6 Doświadczenia zawodowe i kwalifikacje zatrudnianych pracowników według wymagań   

      zawartych w pkt 4.

6.7 Oświadczenie o zapoznaniu się z zaproszeniem do złożenia oferty i braku zastrzeżeń.

7. Informacje dodatkowe

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy dostarczyć do sekretariatu Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie, Plac Kilińskiego 3 , III p. pok. 1w terminie do 7 maja 2012 r.

Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

W sprawach organizacyjnych prosimy kontaktować się z pracownikiem Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie: Małgorzata Zarębska, tel.:+48 91 432 49 63.


Data wytworzenia: 2012-04-23 Autor: Jolanta Okoń Data publikacji: 2012-04-23 00:00 Osoba udostępniająca na stronie: Jolanta Okoń Data ostatniej modyfikacji: 2012-12-21 Osoba modyfikująca: rbgp